fredag 9 september 2011

Pimpin´RedBlackWhite och så vidare...

Right! Jag har fått lite klagomål på att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. Jag ber självklart om ursäkt för denna fadäs och tar därför "bladet från mun". Here we go alltså...

De som känner mig väl vet ju att jag har förvandlats till någon skum variant av "Simon & Thomas korsat med Ernst med en klar förkärlek för IKEA-prylar". Hela min lägenhet går nu i färgerna rött/svart/vitt. I like it!



Har till och med gått så långt att jag har fixat egna dekorationer till väggarna (format 120 x 80 cm). Inramningar är beställda. Jag vet, lite hipster-varning på sånt.

Väggdekorationer


Förutom att pimpa upp lägenheten så är jag alltså för närvarande "mellan jobb" med allt vad det innebär i kontakt med Arbetsförmedlingen, fackförbund, Akassa och allmänt jobbsökeri. Har även bestämt mig för att prioritera följande områden framöver:

1. Bli klar med DinoFajten
2. Nya inspelningar med Dristig & Drabanterna
3. Pyssla lite med arrangemang 

Tror det blir lagom.

När det gäller mayday så har ett samarbete knutits med Kulturhuset Blå Stället om två arrangemang framöver. Banden är redan bokade för det första datumet och jag återkommer strax med mer information om dessa spelningar på hemsidan. Kan redan nu avslöja att det kommer bli fett!

Idag lirar jag och Drabanterna på Dirty Records klockan 19.00. Släntra in om du har vägarna förbi, vettja! Här ligger facebook-eventet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar